onsdag 9 januari 2013

Onsdag 9/1

God Kväll!

Även idag var jag uppe med tuppen klockan 5:00. Jag skulle lämna in bilen på service till klockan 7:00 i Karlskoga. Marina hämtade mig på sin väg till jobbet och sedan tog jag hennes bil och åkte hem till henne. Vid 10-tiden begav jag mig iväg ut för ärenden. Först till polisstationen där jag ordnade nytt pass eftersom det gamla går ut i denna månaden.

Nästa anhalt blev Prisma, där jag lämnade in en jacka för att få en ny dragkedja. Därefter var det dags för lunch. Efter det åkte jag till Etab och beställde en ny PC eftersom min senaste har blivit  gammal och väldigt seg.

Vid 16-tiden hämtade jag bilen och vidare till Marina och hämtade henne för skjuts till bilen som jag hade lämnat vid bilfirman. 

Hemma igen blev det en tur till Filipstad för att uppvakta Simon innan han skulle börja sitt nattskift. Han fyllde 22 under GÅRDAGEN.
 Han var ute på stan och jag fick umgås med far och mor istället under kaffedrickningen.
Simon kom så småningom. Det var bara några minuter innan det bar iväg till ishallen och träning.

God Natt!



Inga kommentarer: