onsdag 16 januari 2013

Onsdag 16/1

God Kväll!

Större delen av dagen har jag lagt över filer i min nya laptop. Jag kommer inte att lägga över alla program utan jag kommer att använda även de gamla maskinerna.

För att få lite omväxling har jag plockat med kläder och dammsugit övervåningen.

Birgit kom på besök med sin mobil. Hon hade fått för sig att jag förstört den när jag häromdagen visade henne hur hon skulle kunna se om det kommit ett meddelande och hur hon kunde läsa det. Den hade nämligen ringt mitt i natten. Jag konstaterade att väckningen var påslagen och stängde av den. Antagligen hade hon tryckt på knapparna, hon vet ju inte vad som sker. Nu sa jag att hon fick ge fan i att använda telefonen på annat sätt än tidigare. D.v.s. enbart i nödfall samt när hon är ute.

God Natt!

Inga kommentarer: