tisdag 15 januari 2013

Tisdag 15/1

God Kväll!

Idag hade vi lite längre tid på oss innan gympan, eftersom vi skulle starta halv åtta, då instruktören hade jobbat natt och inte kunde komma tidigare. Eftersom vi kom en kvart tidigare körde vi igång med uppvärmning i spinningsalen. Det gjorde att Carola fortsatte med spinningpass innan vi avslutade med styrka och mage.

Efter gympan blev det en tur till polisen, där jag hämtade mitt nya pass. Jag hade fått ett SMS igår som talade om att det var färdigt.

Innan jag lämnade Karlskoga kollade jag mobilen för att se om jag hade fått något samtal under gympan. Det visade sig att det kommit ett meddelande från Etab Data, min nya laptop var färdig för hämtning. Vände och hämtade. Under eftermiddagen har jag fixat internet och mailkontot.

Under kvällen har jag tittat på Maestro. Efter att ha sett radioorkestern i full aktion i Berwaldhallen och hört en del av denna slags musik under senare tid, var det ett intressant program.

God Natt!

Inga kommentarer: