söndag 20 januari 2013

Söndag 20/1

God Kväll!

I morse hade det blivit mer vettig temperatur, ca 5 grader minus.

Jag satte mig och gick in på patron.se och beställde bläckpatroner och toner till mina skrivare. Enligt leveransvillkoren skall de vara här på tisdag, eventuellt redan i morgon eftersom de påstod att de levererar även på söndagar. Det är bara att vänta och se.

Under förmiddagen blev det en hel del TV-sport med skidor av olika slag.

Åt mig proppmätt på en omelett  till lunch, gjord på två ägg, lök och salami.

Sten-Åke ringde under eftermiddagen och frågade om jag skulle med till Karlskoga och titta på KHC-Sunne. Efter första perioden hade Sunne ledning med 3-0 och det såg ut att kunna bli tvåsiffrigt. KHC kom igen och vann andra perioden med 1-0 och i den tredje gick de upp till 3-3. I förlängningen dröjde det inte länge förrän de lyckades få in även det fjärde målet och vann således med 4-3.

God Natt!

Inga kommentarer: