tisdag 22 januari 2013

Tisdag 22/1

God Kväll!

En kall morgon. När jag gick upp 5.00 var det ca 17 grader minus. Bortsett från kylan blev det en fin dag med sol. Nu i kväll är det återigen ca 17 grader.

Idag blev det ett tufft pass, där vi växlade mellan aerobic och TRX-band.

När jag kom hem gjorde jag klart kontrolluppgifterna till skatteverket, så nu är de inskickade för denna gången.

Jag har inte köpt hem något på länge och eftersom kylskåpet var i det närmaste heltomt blev det en tur till Filipstad för att fylla på. Tittade samtidigt in till Susanne och Simon som satt och åt frukost på eftermiddagen. De jobbar natt just nu så de hade nyss kommit ur sängen. Jag blev bjuden på en eftermiddagstår innan jag vände hemåt.

Det blev bara att plocka in varorna i skåpet innan det var dags för mig att åka till Karlskoga för styrelsemöte med Rotary.

Nu skall jag titta på Maestro, som jag spelade in när jag var i Karlskoga.

God Natt!

Inga kommentarer: