fredag 7 juni 2013

Fredag 7/6

God Kväll!
 
Återigen en fin arbetsdag med klar himmel och strålande sol. Började med momsdeklarationen samt besvarade en fråga från skatteverket. Hoppas slippa mer frågor i fortsättningen.
 
Körde en tvättmaskin och hängde upp tvätten. Fint torkväder så jag kunde inte motstå att köra en maskin.
 
Jag hackade och rensade i stora rabatten plus ett par små. Jag har tänkt att försöka hålla dem rena så länge som möjligt.
 En liten krabat som höll mig sällskap. Ingen större rädsla där inte.
 När jag gick in för att ordna lite lunch ringde Stefan. Emma och han var ute och övningskörde så vi bestämde att träffas på Prästbäcken Rasta. Normalt blir det raggmunk med fläsk här, men idag blev det en sallad, som smakade mycket bra.
Vi träffade även Laila som hade ätit tillsammans med släktingar. Hon hade tagit sig dit på motorcykeln.

När jag kom hem tog jag en sväng till Filipstad och köpte färg till uthusdörrarna, som måste målas i sommar. Sedan klippte jag resterande gräsmattor och nu är det nyklippt överallt.

Nu skall jag fortsätta att titta på Österrike-Sverige. Just nu 2-0 till Österrike.

God Natt!

Inga kommentarer: