söndag 16 juni 2013

Söndag 16/6

God Kväll!
 
Ett par timmars städning i lugn takt och efter att ha packat bilarna vände vi nosen söderut. Vi stannade till i Vansbro och tog en gemensam lunch.
 
När jag kom hem upptäckte jag att ena dammen var tömd. Var det läcker får jag titta närmare på. Fyllde i alla fall med vatten. Kan inte se något än. Den trådlösa TV-antennen i köket var heldöd. Kan det ha gått åska? Roboten fick ingen slingsignal. Kan transformatorn blivit blöt? Jag vet vad jag har att göra i morgon.
 
Några bilder från Sälen.
 
 



Har anlänt till stugan och kan konstatera att någon inoljning av altanen inte går att göra under dagen i det regniga vädret.
 När mina städkompisar anlänt under fredagen blev det grillat med Gunnar som kock.
 Här är det dags att ta för sig av det grillade.
 Efter lördagens städning och inoljning var det dags för en liten vandring på bortemot två timmar.


Var man än befinner sig idag är man nåbar.

Efter vandringen blev det räksmörgåsar och lite rosévin innan det var dags för ytterligare en grillmiddag.

God Natt!
 

Inga kommentarer: