fredag 16 augusti 2013

Fredag 16/8

God Kväll!

När jag var klar med frukosten ringde telefonen. Det var Martin Thelander, BIK Karlskoga, som tydligen jobbar med marknadsföring när han inte spelar hockey. Det var dags att förlänga sponsorkontraktet för kommande säsong. Det blir som vanligt med två platser.

Lite senare fick jag besök av Rudskoga taxi. Det var kvartalets leverans av vin från vinklubben. Såg ut att vara bra vin i sändningen.

Åkte in till Filipstad för att skaffa lite nytt till kylskåpet. Tog vägen förbi Susanne och fick en liten pratstund innan hon och Simon skulle iväg på ett arbetspass.

När jag ändå var i Filipstad vid lunchdags stannade jag och besökte Louise för att slippa laga till något hemma.

Hemma igen blev det ett kort arbetspass. Först tog jag lite gräsklippning och fortsatte med att köra gårdskrattan.

Tv-passet fick bli Doobidoo. Får se om det finns någon film eller deckare för resten av kvällen.

God Natt!

Inga kommentarer: