söndag 18 augusti 2013

Söndag 18/8

God Kväll!
 
Idag börjar jag med att gratulera Thomas, Anitas äldste son, som idag tog SM-guld i Trap. Detta efter att ha gjort ett uppehåll i tävlingsskjutandet under minst 10 år. Det behövdes endast ett par hundra övningsskott under de senaste veckorna för att klara detta. Strongt gjort och ett stort grattis!

 Under eftermiddagen, när jag inte hade något särskilt för mig, slängde jag ihop en sockerkaka för att ha till eftermiddagskaffet. Det var som i barndomsåren när man fick slicka bunken.
 När jag satt och halvsov framför TV-n för att titta på fotbollsmatch ringde grannen, Ingegerd Höglin, och bjöd in till kräftskiva. Här välkomnas vi av Roland. Susanne Dacke låg ett par meter före mig.
 Detta fina fat mötte oss.
 Hela granngänget samlat.
Även jag blev pålurad en hatt.

God Natt!

Inga kommentarer: