torsdag 29 augusti 2013

Torsdag 29/8

God Kväll!

Jag åkte in till Karlskoga någon timme innan jag skulle till Rotary. Jag hade tänkt att besöka Tedenrud, men han var inte hemma. Då tog jag vägen förbi Marina, men det var samma där, och det var ju väntat.

På Rotary hade vi besök av Anna Lindberg-Steen. Hon höll ett intressant föredrag om sin karriär och sitt liv. På frågan hur mycket hon tränade i 12-13 årsåldern blev svaret 6 dagar i veckan á tre timmar. Det kostar på att nå toppen. Förutom VM- och EM medaljer har hon 73 SM-medaljer.

När jag kom hem var det bara att ta på sig målarkläderna och köra ett pass. Jag skall göra första färdigstrykningen på alla detaljer och på de ställen det är svårt att komma åt efter monteringen kör jag även den andra färdigstrykningen. Resten gör jag på plats eftersom jag räknar med att det blir smuts och en del märken vid monteringen.

God Natt!

Inga kommentarer: