fredag 11 november 2011

Fredag 11/11

God Kväll!

Efter att ha påbörjat dagen med lite dammsugning på övre planet fortsatte jag med att göra skattedeklarationen.
 Samtidigt, när jag ändå hade datan igång, la jag in de betalningar som hade samlats.

Eftersom jag skulle posta brevet till skattemyndigheten tog jag vägen till Filipstad och passade på att äta lunch på Louise samtidigt.

Jag vet att jag har besök på gång i morgon och därför fick det bli en tur till ICA för att inköpa lite mat då besökarna väntar sig bli bjudna på detta.
Under kvällen fick jag besök av Lotta, yngsta dottern. Hon skulle låna några stolar till en träff som hon skall ha under söndagen. Jag fick en present av henne, tillverkad på hennes arbetsplats. För ordningens skull kanske jag skall säga att hon är anställd där och inte tillhör de tillfälligt boende.

Jag hade tänkt titta på matchen i fotboll mellan Danmark-Sverige. Nu fick jag inte tillfälle till det. Kanske lika bra, såg att Danmark vann med 2-0. Däremot såg jag "Skavlan", ganska trevligt.

God Natt!

1 kommentar:

lotta sa...

fleasTack för fikat :) o lånet,, Lite skönt att bara sitta sådär utan pass ;) alldeles för sällan bara :) kramar