torsdag 10 november 2011

Torsdag 10/11

God Kväll!

Idag var det ett hårt gympapass. Vi var några som körde vårt pass samtidigt som två lämnade oss för att köra i "maskinsalen". De hade lite krämpor och valde det i stället. När vi åt frukost anlände de som skulle köra yoga. Bl.a kom Elisabeth, som ibland passade Remo när vi var i Sälen.

Efter frukosten åkte jag till Marina, som har tagit ledigt ett par dagar. Antagligen för att kunna fira sin far ordentligt på Fars dag. Eftersom det var länge sedan som jag blev klippt passade jag på att göra det där. Denna gång nöjde jag mig med att putsa nacken. Mest för att låta vinterfrisyren ta form.

På Rotary hade vi besök av kommunens utvecklingschef som berättade om de projekt som pågår.

Såg på text-tv att Juholt kräver att SVT visar respekt och inte ställer SD på samma sida som socialdemokraterna vid kommande partiledardebatter. Om inte, skulle de bojkotta kommande debatter. Jag för min del tycker att Juholt skall visa SD respekt. De har ju valts in av en ganska stor väljarkår och det finns ju något som heter demokrati. Sedan behöver man ju inte ha samma synpunkter som de.

Jag kommer närmast att titta på "Debatt" som bl.a kommer att diskutera ishockeyvåldet.

God Natt!

Inga kommentarer: