onsdag 30 november 2011

Onsdag 30/11

God Kväll!

Strax efter att jag var klar med frukosten och morgontidningarna fick jag ett spontanbesök av Sjöberg, far till vedhämtaren. Vi hade ett trevligt samtal om semesterresor och lite av varje.

Jag var hembjuden till Stefan och Carina på lunch, samtidigt som jag uppvaktade honom på födelsedagen, som var för ett bra tag sedan. Jag blev bjuden på en väldigt god gryta. Tyvärr glömde jag att ta med mig receptet. Däremot fick jag med mig flera skivor inspelad musik.

Jag ångrar inte att jag åkte in till Karlskoga och såg matchen Bofors-Södertälje. Jag blev sittande jämte en företagare, som jag hade en del ihop med under 80-90-talet. Bofors gjorde en bra match och vann med 5-1. (0-0,3-0,2-1). Den nya backen från Kanada gjorde sin första match och fick också göra ett mål. Även Christian Karlsson fick göra mål från sin backposition några sekunder senare. Publiksiffran var drygt 2200.

Snart dags för sängen, därför
God Natt!

Inga kommentarer: