söndag 6 november 2011

Söndag 6/11

God Kväll!

Idag fick Gudrun besök av sin son med familj från Stockholm, Huddinge. De kom igår för att lägga en krans på Lenas fars grav. De stannade kvar i Västerås och idag var det Gudruns tur att få besök. Till lunchen dök även den andre sonen upp.

När de återvänt till Stockholm och jag fått en eftermiddagskopp lämnade även jag Västerås för Nykroppa.

Det var tät trafik och det lyste som ett pärlband hela vägen till Örebro. Även mot Karlskoga var det ganska tät trafik och jag kunde inte slå på helljuset förrän jag lämnade Karlskoga.

Jag kom lagom hem för att kunna följa Bofors match mot Örebro. Det var ingen munter upplevelse. Redan efter 13 sekunder gjorde Örebro 1-0. Matchen slutade 7-3, (2-1, 2-1, 3-1). Samtliga mål utom två kom i PP.

Nu får det bli lite tv innan det är dags för sängen.

God Natt!

Inga kommentarer: