lördag 12 november 2011

Lördag 12/11

God kväll!

När jag gick ner till brevlådan och hämtade morgontidningarna, vad fick jag se då?
 Jo, vid grusgången, där det förra året låg en snövall efter snöplogningen, tittade ett par kantareller fram.
Min äldsta dotter, Susanne, hade önskat att få fira Fars Dag idag istället för under söndagen eftersom Sammy har match i morgon. Vid tretiden dök de upp. Hela Susannes familj samt Sammys lilla Anna. Vi hade en trevlig eftermiddag och jag fick fina presenter. Det hade ju räckt om de bara kom på besök. Det var nästan tur att de kom idag för i morgon får jag besök av Marina och Åsa med sina familjer och då blir huset fullt igen.

I kväll har jag sett "Så mycket bättre". Det var första gången för mig denna säsongen och det var bättre än jag trott.

God Natt!

Inga kommentarer: