onsdag 23 november 2011

Onsdag 23/11

God kväll!

Eftersom jag får besök under helgen stannade jag inne och städade så där lite lagom.

Därefter monterade jag bort glidfötterna från plogbladet. Vi hade kommit överens om att istället för att försöka få fram nya skulle de svetsa på ett par medar på bulten enligt mitt förslag.
Jag gick runt på tomten och letade fram en adventsgran. Nu står den där och det är bara att sticka i kontakten, så är allt klart.

När jag var inne i Filipstad och lämnade bultarna passade jag på att åka till ICA. Där träffade jag lillebror och jag följde med honom hem och fick eftermiddagskaffe.

Jag tänkte ett tag åka in till Karlskoga och titta på KHC-matchen med Sammy och Simon, men jag stannade hemma och följde den på pc:n. De vann med 7-3. Samtidigt följde jag Boforsmatchen på text-tv:n. De tog ytterligare en seger, nu med 3-2.

God Natt!

Inga kommentarer: