måndag 21 november 2011

Måndag 21/11

God Kväll!

Idag gratuleras Emma på sin 4-årsdag.

Eftersom vi inte var mer än tre deltagare på gympan, pga skador och sjukdom, fick det bli ett delat pass med spinning och styrka.

Idag tyckte jag att det var dags att byta till dubbdäck, så jag tog vägen förbi Däckson, där jag har mina däck lagrade. Det borde snart vara dags för det första snöfallet. I vilket fall som helst bör de vara på den 1:e december.

Då monitorn på bilen säger att det är dags för service hoppade jag in hos Möllers och beställde service om en vecka.

Susanne och jag hade bestämt att vi skulle åka till Karlstad och uppvakta Emma, som fyller fyra år idag. Jag hämtade henne och vi började med ett besök på Jula, som hade premiäröppning i torsdags. Susanne lyckades köpa en del på Sten-Åkes önskelista. Jag hade inga direkta önskemål, men det blev lite småprylar.

Vi infann oss hos Arvidsons vid utsatt tid och där blev det paj följt av kaffe och tårta.

God Natt!

Inga kommentarer: