fredag 27 mars 2009

Fredag 27/3

God kväll!
En mulen och blåsig morgon. Snön hängde i luften och det har mer eller mindre snöat hela dagen.
Svarade på några mail som kommit. Stefan ringde och vi hade ett långt samtal om jobb och mycket annat.
Som vanligt lunch i Filipstad. Idag blev det stekt havsabborre, inte så dumt.
Strax efter jag kommit hem ringde Stefan igen och nu var det skattediskussion.
Fick ytterligare ett telefonsamtal. Det var Andreas som ringde och sa att han skulle till morsan, i Karlskoga, men hade hamnat i Nykroppa. Han skulle byta buss i Storfors men gick av i metropolen. Jag åkte och plockade upp honom och begav mig mot Karlskoga. Lotta hade också gett sig iväg så vi möttes i Råglanda och han bytte bil. Man kan säga att jag möttes av en något irriterad dotter.
Under kvällen har jag sett Rögle vinna över Södertälje efter förlängning och straffar. Jag såg också hur Magnus vann Let´s Dance. Var det dansandet man skulle vinna på så tyckte jag att Laila var segrare. Om man däremot tittade på utvecklingen under tävlingen var det OK.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och God Natt på er!

Inga kommentarer: