lördag 28 mars 2009

Lördag 28/3

God kväll!
En mulen, nollgradig morgon med lite blötsnö i luften.
Skrev ett mail till Thom, Florida, sonson till tidigare ägare av min nuvarande bostad. De skall besöka mig när de är hemma på hans faders 70-årsdag. Han flyttade till USA när han var 17 år och har bott där i 20, beklagade sin dåliga svenska.
Lunch i Filipstad. En del tittande på sport, skidskytte och hockey.
När jag skulle titta på HV71-Frölunda ringde Stefan. Han hade bränt en DVD-musikskiva. Vi beslöt att jag eventuellt åker dit i morgon och hämtar den. HV71 vann och blev klara för finalen mot Färjestad.
Under kvällen tittade jag på "Robinsson". Jag måste ha slumrat till för det verkar finnas vissa luckor.
Nu skall jag titta på fotbollsmatchen Portugal-Sverige. Hoppas att det går bättre.
God natt på er!

Inga kommentarer: