lördag 14 mars 2009

Lördag 14/3

God kväll!
På morgonen ringde Kajsa. Jag hade ringt under gårdagen och frågat Harald om de skulle följa med på tradjazz den 1:e april. Han, som de flesta andra, måste fråga frugan först. Hon tyckte att det skulle bli trevligt.
Under förmiddagen packade jag för att åka till Sälen. När jag var färdig kände jag inte så mycket för det utan stannade hemma. Vädret var inte värst lockande och eftersom det var mycket på TV tänkte jag att jag har ju bättre TV hemma och jag kan ju åka till Sälen i morgon eller på måndag om jag känner för det.
Har sett mycket idrott under dagen. Senast hockey, Skellefteå-Linköping. Seger till Skellefteå som därmed såg till att det blir en sjunde och avgörande match på måndag. Såg även slutet på Timrå-HV71 som slutade 2-2. I förlängningen vann HV och ordnade därmed också en sjunde och avgörande match. Det blev ett snöpligt mål där Timråspelaren tappade skenan på skridskon och var på isen som en annan bambi.
Nu får det bli melodifestivalen och jag säger god natt!

Inga kommentarer: