tisdag 17 mars 2009

Tisdag 17/3

God kväll!
Vaknade till en underbar morgon. Vid halvelvatiden gav jag mig iväg ut i skidspåret, alldeles nyss uppkört. Det var en perfekt skidtur avseende både glid och fäste samt strålande sol.
Efter att ha hört väderutsikterna hade jag bestämt mig för att packa och åka hem efter skidturen. De sade att det skulle bli blåsigt och redan vid avfärden blåste det ganska kraftigt vid stugan. Dessutom blir det ganska trist på kvällarna när man bara har en TV med ett fåtal kanaler och ingen att prata med. Även om Anita och jag kunde ligga på var sin soffa och mer eller mindre sova var det i alla fall ett sällskap.
Åkte in i Sälen och köpte en present till Birgit, som hade tagit hand om posten.
Har sett Mästarnas mästare ikväll och jag tycker att det var ovisst in i det sista. Per Elofsson lyckades klara Malin till sist.
Skall se vad det kan finnas mer att titta på och jag önskar er god natt!

Inga kommentarer: