måndag 30 mars 2009

Måndag 30/3

God kväll!
På gympan var vi bara fyra plus instruktör. En var på Gran Canaria, en i Spanien och spelar golf, övriga okänt. Det blev ett pass med styrka och kondition.
Lunchen tillsammans med Janne. Han hade kort rast idag så det blev brått i slutet.
På eftermiddagen bytte jag CD-spelaren på musikanläggningen i nedervåningen. Den gamla fungerade dåligt och eftersom jag hade en DVD-spelare i sovrummet, som jag inte använder, satte jag in den. Kunde inte låta bli utan eftermiddagen gick åt till att testa en del av de skivor jag tidigare fått av Stefan. Harry, nu kan du ligga på soffan igen och lyssna på din önskemusik.
Hade tagit på mig jackan för att åka till Filipstad och hämta Simon för resa till Kristinehamn för träning då Susanne ringde och meddelade att de hade klart med annan skjuts. Det blev fortsatt musiklyssnande.
Kvällen har jag ägnat åt strötittande på TV. Bl.a "halv åtta hos mig". Lite förslag på maträtter får man.
Kvällen närmar sig sitt slut och jag önskar God Natt!

Inga kommentarer: