tisdag 24 mars 2009

Tisdag 24/3

God kväll!
En solig och fin morgon, fast kylig.
Började dagen efter frukosten med en noggrann städning av sovrummet. Passade på att ta tv-rummet och köket också, fast inte så grundligt.
Resten av förmiddagen gick åt till bokföringen av Sälenhuset. Har nu bestämt mig för att ta detta successivt eftersom det tar onödigt lång tid när man lagt allt i en hög och skall sortera upp och fundera på vad transaktionerna gällde.
Under lunchen träffade jag Karl-Erik och Solweig och bytte några ord med dem.
Ola Persson,Nordea, ringde och bestämde tid och plats i Karlstad i morgon, då vi skall se Färjestad förhoppningsvis ta sin fjärde seger och vara klar för finalen.
Tog en promenad över sjön i det soliga men kyliga vädret.
Igår kom det ca fem cm snö. Det har inte smällt undan idag eftersom det aldrig blev plusgrader, men jag kommer inte att ploga undan denna snö utan vänta på naturens egna krafter.
Jag säger god natt och lägger mig så småningom i nybäddad säng.

Inga kommentarer: