torsdag 19 mars 2009

Torsdag 19/3

Dagens skörd av abborrar.



God kväll!
Efter dagens träningspass tog jag vägen förbi hos Marina. Fortsatte sedan till bokhandeln där jag köpte en turistbok om Kalifornien som tycks innehålla det mesta.
På Rotary hade Ola Gustafsson ett intressant egoföredrag.
På vägen hem åkte jag in till ICA i Storfors och där träffade jag på Elisabeth Jennekvist som jag bytte några ord med.
När jag kommit hem och gått igenom posten gick jag ner till sjön. Det var ett strålande väder med solsken. Jag tänkte dra upp några abborrar, men de var trögnappade idag. Till slut kom de dock och jag fick upp 10 stycken. Dessa gick jag ner till Birgit med. Hon var inte hemma så jag hängde dem på dörren. Hon ringde senare och talade om att de var rensade och låg i frysen.
Under kvällen har Elisabeth och jag följt första semifinalmatchen för Färjestad mot Skellefteå. Trots att det inte blev några mål förrän det återstod 14 sekunder av matchen var den aldrig tråkig. Det var Färjestad som lyckades få in målet och leder nu med 1-0 i matcher.
God natt på er!

Inga kommentarer: