onsdag 11 mars 2009

Onsdag 11/3

God kväll!
En fin morgon, om man som jag, går upp ganska tidigt. När solen skiner får man bättre energi. Det gjorde att jag städade toaletter och badrum ganska ordentligt och tog också lite snabbstädning i andra rum.
När jag stod i kön på Louise frågade killen bakom mig om det var jag som hade Passaten. Det kunde jag inte neka till och han var imponerad av den.
Åkte in till Susanne med medsänt paket från Jennifer.
När jag kom hem bytte jag om och gick ner till sjön. Jag tyckte det var hyfsat väder för pimpelfiske. Jag drog upp 23 abborrar och gick ner till Birgit med dem. De var inte stora men hon tycker att de är tillräckligt. Det blev givetvis kaffe och lite prat innan jag gick hem igen.
Under kvällen har Elisabeth varit här och vi har följt slutspelet i hockey. Nu har Färjestad vunnit sina fyra matcher och är klara för denna omgången.
Jag avslutar som vanligt med: God natt!

Inga kommentarer: