måndag 2 mars 2009

Måndag 2/3

God kväll!
Som vanligt på måndagar, gympamorgon.
När jag kom hem passade jag på att göra bokföring för Invest samt göra skattedeklarationen.
Lunchen intogs i Filipstad tillsammans med lillbrorsan. Handlade lite kaffebröd till eftermiddagens väntade besök.
Under eftermiddagen dök Stefans svärföräldrar, Monica och Sven-Åke upp. De hade med sig nybakade bullar som smakade bra och en blomma. Vi hade en trevlig eftermiddag som avslutades med en tur till Anita, där de tände ett ljus.
När jag tittade till PC:n hade Kjell-Åke ringt via skype och jag ringde upp honom och pratade bortemot en halvtimme.
Kvällen har gått åt till TV-tittande. Det fick bli matprogrammet "halvåtta hos mig" samt hockeykväll med valet av motståndare i slutspelet.
God natt på er!

Inga kommentarer: