onsdag 25 mars 2009

Onsdag 25/3

En mycket sen God Kväll!
En underbar morgon med sol och vindstilla men kylig, runt 14 grader minus.
Under förmiddagen uppdaterade jag Kroppas hemsida. Jag hade fått uppgifter om träningstävlingar som skulle in. Eftersom det är så sällan jag jobbar med detta tar det ganska lång tid.
Lunchen åt jag tillsammans med Janne och Monica på Louise.
Efter maten tittade jag in hos Susanne innan jag fortsatte till Karlstad för att träffa Ola Persson, Nordea. Han hade även bjudit med en Karlskoging. Det visade sig att det var en bekant, bl.a har vi varit tillsammans i Milano på en konferens anordnad av KPMG. Vi började med lite mat innan det blev ishallen.
Det blev en lång match. Den slutade inte förrän i femte perioden då Färjestad lyckades trycka in 3-2. Färjestad gjorde inte någon av sina bättre matcher och Skellefteå ledde ett tag med 2-0. Som tur var blev det 2-2 och därmed förlängning och nu är Färjestad klara för final.
Nu skall jag krypa i säng för i morgon har jag gympa. Om ni inte lagt er säger jag god natt!

Inga kommentarer: