fredag 17 september 2010

Fredag 17/9

God kväll!
Idag har det varit en regnig och tråkig dag. Det har regnat mest hela dagen, senaste 24 timmarna visar på 22,5 mm. Ibland tittade solen fram, men minuten senare regnade det igen. Detta gjorde att det blev en dag för inomhusaktiviteter. Det fick bli en tvättmaskin. Nu är det ju ingen idé att hänga tvätten ute längre, men jag har ju mina torkskåp. För övrigt blev det en vilodag med lite plock och blomvattning.
Eftersom jag inte kände för att äta ute idag stannade jag hemma och fixade min lunch.
Under kvällen har jag suttit framför tv:n och hört på sista debatten före valet. Trots allt politikersnack jag hört, har jag kvar samma åsikt som innan. Ingen har lyckats få mig att tveka, när jag på söndag lägger min röst.
Just nu följer jag Frölunda-Timrå i ishockey. För tillfället 0-3 i andra perioden.
God natt!

Inga kommentarer: