tisdag 28 september 2010

Tisdag 28/9

God kväll!
Efter frukosten åkte jag iväg med röjsågen igen för att få den reparerad. Idag var det öppet. De trodde inte att jag kunde få tillbaka den under veckan, eftersom de måste beställa reservdelar. Det kommer ett sms när det är färdigt.
Trots att det var fint väder stannade jag inne och plockade med Sälenhusets papper. Vi har årsmöte om en månad och eftersom vi har bokslutsår oktober-september måste jag göra klart bokslutet så snart jag fått september månads kontoutdrag. Jag skall ju hinna visa revisorn bokslutet också.
I år har jag laddat fågelmatarna mycket tidigt. På Ica har de ställt fram fågelmat, så idag , när jag var där, köpte jag med mig några kilon. Det dröjer nog inte länge förrän de hittar dit.
Ikväll har säsongens först möte i Kuggarna hållits. Som vanligt en gemytlig tillställning med lite smörgåsplock och kaffe samt mycket diskuterande.
Strax innan jag började med detta inlägget ringde Kjell-Åke från USA. De hade det bra. De hade varit bortresta ett tag och dessutom haft besökare och därför är det ett tag sedan som vi pratade med varandra.
God natt på er!

Inga kommentarer: