måndag 23 juli 2012

Måndag 23/7

God Kväll!

Idag har det varit ett riktigt skitväder. Blåsigt och kyligt och dessutom har det småregnat större delen av dagen. Det passade därför att stanna inne och jobba vid datorn. Nu har all bokföring för Invest kommit ikapp.

Strax efter att jag ätit lunch fick jag besök av Sjöberg. Han var säkert här över en timme och vi hade en hel del att prata om. Bl.a. fick jag ett par vykort från 1920-30 på mitt hus.

Under eftermiddagen åkte jag in till Filipstad och köpte lite nya kläder. Det är säkert över fem år sedan senast om man bortser från några jackor, jeans och skjortor. Det blev lite mer än jag tänkt mig, men eftersom de drog av 10% utan att jag bett om det kändes det bara bra.

Som vanligt har kvällen ägnats åt tv-tittande. Fotboll, lite allsång samt Wallander. Filmen har jag sett tidigare, men jag blev ändå sittande där.

God Natt!

Inga kommentarer: