lördag 28 juli 2012

Torsdag 26/7

God Morgon!

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit några inlägg på ett tag. Det beror på att jag inte kommit ut på nätet med mitt mobila bredband. Just nu går det, så jag gör ett försök. Eventuella bilder kommer senare.

Efter frukosten startade vi, Gudrun, Niklas och jag, resan mot Oskarshamn. Vi skulle ta färjan till Byxelkrok på Öland. Vi hade beräknat att vara vid färjan vid ettiden eftersom man skulle vara där halv två för avfärd två. Eftersom det blev en fikapaus på vägen kom vi en kvart före, vilket ju var tillräckligt.

Det var en fin båtfärd med sol. Resan tog 2 timmar och 20 minuter. Vi möttes vid båten av Stefan som visade oss vägen till vandrarhemmet, där vi skulle bo.

Anledningen till resan är att vi skall vara med på Elsas namngivning under lördagen.

Under kvällen blev vi bjudna till Stefan och Lena på middag. De bor i gäststugan hos Lenas föräldrar.

God fortsättning på dagen!

Inga kommentarer: