tisdag 17 juli 2012

Tisdag 17/7

God Kväll!

Även idag en strålande morgon. Efter frukosten blev det därför fortsatt målning. Tyvärr, efter att jag klarat hälften av vad jag tänkt mig, började det regna. Det kom inte så många mm, men det åskade på avstånd och jag plockade ihop penslar och burkar.

Fixade lunchen och sedan skulle jag handla lite ny mat. Eftersom jag inte varit i Karlskoga och tömt postboxen på flera dagar var det dags och därför fick det bli en affär där.

Efter posten blev det en tur till lagret eftersom Gudrun inte hade sett det tidigare. Därifrån till Ica Maxi. Jag får erkänna att där kände jag mig vilsen. Det var inte lätt att hitta det man skulle ha. Fick först gå ett varv för att se var de olika avdelningarna fanns. Tacka vet jag Filipstad. Det är lagom för mig.

God Natt!

Inga kommentarer: