onsdag 4 juli 2012

Onsdag 4/7

God Kväll!

Under förmiddagen laddade jag en sprayflaska med vatten blandat med Yes. Anitas gravsten har börjat att bli grön och istället för att köpa algtvätt, eller något liknande, kan man lika gärna använda Yes. Det var något som en målare berättade en gång i tiden. Det är också det jag använder om jag skall tvätta på huset. Det funkade och allt det gröna bara rann av.

Idag hade jag tänkt att fixa min mat, men eftersom mina maskiner dricker bensin och det började ta slut, åkte jag in till Filipstad. Som omväxling fick det bli en Thaibuffé.

Vid Coop var det två jordgubbsförsäljare, den ena tog 20:-, den andra 25:- kronor. Vilken tror ni hade köpare? Jag åkte till ICA och handlade, samtidigt köpte jag jordgubbar där till priset 25:- kronor.

God Natt!

Inga kommentarer: