måndag 15 juni 2009

Måndag 15/6

Ormen som skrämde Elisabeth i USA. Syns dåligt. Det är endast halva ormen på denna sidan grinden. Klicka på bilden så att den blir stor.
God kväll!
Under natten hade det kommit 5 mm regn och det var fortfarande duggregn när jag hämtade tidningarna.
Eftersom det inte var något väder att vara ute i passade jag på att städa övervåningen och bädda nytt i sängen.
Jag fortsatte med att rensa undan och slänga en del gamla kläder.
Resten av dagen, endast avbruten av lunch i Filipstad, gjorde jag bokföring och annat administrativt arbete för Invest. Jag har ju fortfarande ett företag som kräver en del jobb även om det inte finns någon anställd.
Pga det tråkiga vädret var jag på internet och letade restplats till sol och bad. Tyvärr var det mycket glest av detta. Från Karlstad eller Örebro fanns det ingenting.
Har tänkt titta på film från USA-resan innan jag slår igen de blå.
God natt på er!

Inga kommentarer: