tisdag 23 juni 2009

Tisdag 23/6

God kväll!
Klockan 10 var vattentemperaturen 19 grader och klockan 16 mätte jag 23 grader efter att ytvattnet blåst in och värmt upp.
Jag började dagen med att köra vatten till växthuset från sjön. Klippte ett par av gräsmattorna före lunch.
När jag var i Filipstad på lunch köpte jag ett par hängväxter till verandan, så nu får det vara bra för i år.
Jag hade tänkt göra en ny badstege till bryggan, men jag monterade den gamla tills vidare. Man vet ju inte hur länge det är fint väder.
Britt kom med lite uppgifter, som jag skall föra in på hemsidan. När vi skulle dricka kaffe ringde Birgit. Hon hade fått en ny TV-box och nu fick hon inte igång TV:n. Vi gick ner och det visade sig att TV:n stod på stand by, så det var snart avklarat.
Nu skall jag se U-21 matchen Sverige- Serbien och därför önskar jag er god natt!

Inga kommentarer: