söndag 21 juni 2009

Söndag 21/6

Min rododendrondunge börjar ta form.
God kväll!
Tog ut resterande trädgårdsmöbler. Hade inte tänkt göra det i år, men det blev så i alla fall.
Åkte till Thomas. Vi åkte till Lungsund för att äta lunch, men de hade stängt restaurangen så vi fortsatte till Nässundet. Efter lunchen åkte vi tillbaka till Thomas och tog kaffe och rabarberpaj.
Jag vantrivs med långhelger. Jag vill inte göra något som stör grannarna eftersom jag går hemma hela veckorna och därför blir det långsamt och tråkigt.
Efter att ha suttit och slöat framför TV:n grillade jag lite mat och eftersom det var flera timmar till det blev något på TV:n åkte jag in till Susanne och Sten-Åke. Jag såg första halvleken mellan Italien - Brasilien och drack lite kvällskaffe innan jag åkte tillbaka till Nykroppa.
God natt på er!

Inga kommentarer: