torsdag 25 juni 2009

Torsdag 25/6

God kväll!
Dagen började med att jag avlägsnade ytterligare en fästing. Även denna satt lättillgänglig och synlig som tur var.
Idag var det presidentbyte på Rotary. Det är nu en kvinnlig president, Birgitta Wahlström. Hon blir säkert bra. Jag fortsätter som vanligt som klubbmästare.
Åkte hem. Ringde och gratulerade Harry, som fyller 77 år idag. Sa att han skulle ha kaffet klart kvart i fem och tårta på bordet. Han trodde mig knappt, men jag hade bestämt att åka till Alingsås och tillbaka samma kväll.
Tyvärr hade Ann-Marie bäddat till mig så jag var tvungen att stanna kvar. Jag hade detta på känn så jag hade tagit med mig tandborste.
Men i morgon åker jag hem igen. Det finns massor av gräs och annat att åtgärda.
Vi har nyss avslutat en god middag och jag önskar er god natt!

Inga kommentarer: