måndag 22 juni 2009

Måndag 22/6

God kväll!
När "BlomsterAnna" öppnade var jag där för att köpa blommor. Det visade sig att det var väldigt urplockat och jag fick bara blommor till graven. Jag planterade dessa. Det var detta, plus att jag sköljde av bilen, som jag uträttade under hela förmiddagen.
Lunch som vanligt i Filipstad. Patrik Bjurbäck kom och satte sig tillsammans med mig och vi diskuterade framförallt NAIK. Han hade ganska brått till Lesjöfors så kaffet tog jag tillsammans med Karl-Erik Karlsson, som hade kommit in.
Åkte till ICA och hos blomsterförsäljaren utanför affären fick jag tag på pelargoner till mina krukor på trappavsatserna. Planterade dessa innan jag gick in och tittade på tennis.
När jag mer eller mindre hade somnat vid TV-nyheterna kl. 19 beslöt jag mig för att vakna till igen och tog därför en tur till Janne och Monica och fick kvällskaffe.
Tro det eller ej men klockan 16 hade jag 22 grader i sjön. Visserligen ytvattnet, men vad skall man ner efter botten och göra.
När jag körde in på infartsvägen mot uthuset låg det en råbock vid dikeskanten och väntade på mig.
Nu skall jag se på allsång med Lotta, vilket jag har spelat in.
God natt på er!

Inga kommentarer: