onsdag 17 juni 2009

Onsdag 17/6

God kväll!
Tänk, åter en vacker morgon med sol.
Under tiden som jag väntade på att Tedenrud skulle komma på besök, han hade ringt och förvarnat, ställde jag ut sommarmöbler på verandan.
När han kom började vi med 11-kaffe. Vi åkte senare in till Filipstad för lunch. Vi testade Alexander. Fortsättningsvis blir det Louise som vanligt för mig.
När han åkt hem på eftermiddagen fick hammocken en ny plats och jag städade av altanen samt klippte en av de små gräsmattorna. Möblerna kommer ut vid nästa fina dag.
Efter att ha suttit vid TV:n och tittat på nyheterna och mer eller mindre slumrat till, tog jag en tur till Susanne och fick en kaffetår.
Marina ringde och troligen blir midsommarfirandet hos dem i år. Beslut tas i morgon.
God natt på er!

Inga kommentarer: