tisdag 16 juni 2009

Tisdag 16/6

God kväll!
Äntligen en klar och solig morgon men lite kylig. Vädret inbjöd till att köra en tvättmaskin och hänga tvätten ute.
Klippte ett par gräsmattor före lunchen i Filipstad. När jag var där köpte jag en ny gräsklippare att ha för att klippa runt buskar och träd, där jag inte kommer fram med den stora. Jag hade tidigare kört in den andra lilla maskinen i en stubbe så att knivaxeln antagligen blivit krökt. Det var troligen ingenting att satsa reparation på.
När jag var färdig med dagens klippning kom Sofie och Simon på eftermiddagsbesök tillsammans med lilla Lowa, som Sofie passade. Efter eftermiddagsfika vände de hem igen.
Under kvällen har jag haft besök av Elisabeth. Vi tittade på U21-matchen mellan Sverige - Vitryssland. Klar seger för Sverige med 5 - 1. Vi fortsatte med matchen Italien - Serbien som blev oavgjord, 0 -0,
God natt på er!

Inga kommentarer: