söndag 28 juni 2009

Söndag 28/6

God kväll!
Fortfarande ett fint sommarväder med värme. Badtemperaturen klockan 10 var 23 grader. Mellan 12 - 13, när jag badade, var det 24 grader.
Det har kommit upp en del ogräs på infartsvägarna så jag passade på att spruta dessa under förmiddagen.
Tänkte åka till Vildmarkskrogen och äta lunch, men när jag kom till Filipstad ändrade jag mig och det blev istället helgmenyn på Alexanders.
Avslutade med en glass på torget innan jag åkte hem igen.
Växterna vid dammen slokade i värmen så jag vattnade dessa plus rabatterna vid ingången.
Åkte in till Filipstad för att se om Susanne och Sten-Åke kommit hem. De har varit i Stockholm på inlineshockey-SM. Sammy och Simon var med och spelade, men det gick inget vidare så de var hemma igen. För mig blev det därför eftermiddagskaffe med glass.
Nu återstår kvällens TV-tittande. Jag kan hälsa från Kjell-Åke. Jag pratade med honom sent inatt när jag skulle stänga av datorn.
God natt på er!

Inga kommentarer: