fredag 24 juli 2009

Fredag 24/7

God kväll!
Eftersom Ann-Marie och Harry skulle komma idag städade jag toaletter och badrum samt fuskdammsög lite i hall och kök. Det fick räcka.
De kom strax efter 12 och vi åkte in till Louise och tog lunch.
Som vanligt när Harry är här gjorde vi ett besök hos Kaj. Det blev en skjorta och en tröja till Ann-Marie.
Jag lämnade Ann-Marie hos Susanne när jag fortsatte till ICA för att göra lite matinköp. Harry skulle med mig och köpa Hissakorv.
Senare på eftermiddagen åkte vi in till Filipstad igen för att lyssna på Anders Lundin och Kerstin Ryhed som skulle underhålla. Efter detta tog vi ytterligare en tur till Susanne innan vi fortsatte hem. Jag träffade Leif Enkvist, snickaren, med fru. Han kommer till mig nästa vecka för att förbereda takläggningen på uthuset.
Under kvällen fick det bli lite grillat och det tycktes gå hem.
Just nu tittar vi på Rebus på TV. Vi har även pratat med Kjell-Åke. Idag hade de inte mer än 30 grader i skuggan.
God natt på er!

Inga kommentarer: