tisdag 7 juli 2009

Tisdag 7/7

God kväll!
Återigen en dag som gjorde att jag började dagen med div. dataarbete.
På förmiddagen gick jag ner till Birgit och fick 11-kaffe. Jag var där drygt en timme och lovade henne att följa med och titta efter kantareller under nästa vecka. Hon vill inte gå själv i skogen numera. Hon känner ju väl till var vi skall gå så det kan ju vara intressant.
Som vanligt blev det lunch i Filipstad. Samtidigt med mig kom Greta och Gunnar Johansson så jag fick trevligt sällskap.
Efter att ha köpt färgpatron till en av skrivarna åkte jag förbi hos Susanne och pratade med henne.
Mätte vattentemperaturen. Tro det eller ej, men det var fortfarande 22 grader i vattnet.
Under kvällen, efter att ha pratat med Marina, åkte jag en vända till till Filipstad och Susanne och Sten-Åke innan jag åkte hem och tittade på Allsång på Skansen och därefter en film på 3:an.
Kommer strax att krypa till sängs och önskar er en God Natt!

Inga kommentarer: