onsdag 15 juli 2009

Onsdag 15/7

God kväll!
Idag började jag dagen med att ta hand om mina inomhusväxter. Efter frukosten började jag med att kratta gården och infartsvägarna. En hel del grus hade ju gett sig iväg när det regnade så kraftigt en natt. Fortsatte med de två största gräsmattorna. Jag har besök imorgon förmiddag och det måste ju se hyggligt ut när de kommer. Tyvärr hann jag inte med resterande mattor. Det får bli efter besöket.
Åkte in till Filipstad och åt lunch. Köpte blomma till Kajsas 75-årsfirande samt tog en sväng förbi Svensson - Larsson.
Precis klockan 17 anlände jag till Kajsas trädgårdsfest. Hon hade verkligen tur med vädret. Det var nog ett 80-tal gäster och vi fick en god buffé samt dessert och kaffe.
Nu har jag också lovat att följa Kajsa och Harald till blåbärsskogen. Kanske någon ytterligare hänger med. Nu får jag ut och reka innan det blir dags.
Passar på att sända en hälsning till lille Bosse som också fyller år idag.
God natt på er!

1 kommentar:

lotta sa...

Hejsan! som du förstår har jag fått igång internet, men mailen funkar inte... måste tydligen ha en skiva för det med...har ingen tyvärr! fick xp installerat igår men det är lite knaggligt med säkerhetsbiten. som du säkert förstår är det inte riktigt ok xp och dce rensade inte datorn innan så den går väldigt sakta, men underbart att kunna titta lite i alla fall vad du gör! kul! ha det gott och tack så hemskt mycket!!! kram lotta