söndag 19 juli 2009

Söndag 19/7

Några bilder från "Hjulhälja" under "Filibjurveckan" i Filipstad.



God kväll!
Under förmiddagen, när det var skapligt väder, åkte jag in till Filipstad för att titta på bilar som körde midnattssolsrallyt. De passerade genom centrum. Samtidigt visades en massa veteranbilar och stylingbilar.
Bland de första som jag träffade på när jag kom in var Susanne och Sten-Åke. Jag hängde på dem. När vi tittat runt gick vi till Caféhuset, i gamla apoteket, och fikade. Premiärbesök för mig. Som tur var fick vi plats ute under tak eftersom det började regna.
Efter att ha sett en hel del av tävlingsbilarna gick vi till Louise och åt lunch innan vi tog ytterligare en vända för att titta på alla mer eller mindre påkostade veteranbilar- motorcyklar.
Åkte hem och konstaterade att det under min bortavaro hade kommit 15 mm regn.
Såg sista delen av finalen i Swedish Open, som vanns av Söderling.
Det blev ett tidigt inlägg idag, men trots det säger jag:"God natt!"

Inga kommentarer: