lördag 5 september 2009

Lördag 5/9

God kväll!
Mulen och småregnig dag. Under de två senaste dygnen har det regnat ca 40 mm.
Använde hela förmiddagen till att städa övervåningen. Nu har hela huset städats sånär som badrum och toaletter, vilka fick sig en genomgång för inte så länge sedan. Fortsätter vädret såhär får väl även de en genomgång och då kan man säga att det är städat för hösten.
Lunch fick bli kålsoppa som jag hade från igår.
Under eftermiddagen åkte jag in en sväng till Filipstad. Jag nöjde mig med att gå till Oscarsgatan och hälsa på Jennifer och hennes kompis. De var de enda som var hemma där. Eftersom det såg ut som att det kunde bli regn åkte jag hem igen. På hemvägen regnade det så jag tror att det var ett bra beslut.
Efter ett tag kom Carina, Stefan och Samuel och besökte mig under någon timma. De hade varit på Oxhälja och var på hemväg. Vi pratade om deras kommande Thailandsresa. Vem vet, jag kanske åker med i januari.
Har tittat på fotbollsmatchen Ungern - Sverige. När jag lämnade efter 1:a halvleken stod det 1 - 0 till Sverige. Just nu spelar jag in fortsättningen och tänker gå och titta på den.
God natt på er!

Inga kommentarer: