torsdag 10 september 2009

Torsdag 10/9

God kväll!
Idag gratuleras Marina, som fyller 47 år.
Ja, då var det dags. Höstens första träning. Helt klart är att Carola, vår instruktör, inte tar någon som helst hänsyn till att man är en sommarotränad pensionär. Det var full fart från början, men det gick bra, tycker jag.
Efter träningen återvände jag hem och tog avsked av Gudrun som återvände till Västerås.
Sedan var det dags för Rotary. Idag var det Möckelnföretagens VD som berättade om föreningen och dess aktiviteter.
Eftersom det är skattedeklarationsdags för Invest gjorde jag den och åkte in till Filipstad och postade den. Det var ju inte nödvändigt att åka dit men jag tyckte att jag inte ville klippa gräs som jag kände var alternativet. Det får vänta tills i morgon. Jag hoppas och tror att det blir lika fint väder då som idag.
Åkte samtidigt in till en nyfiken Susanne och drack eftermiddagskaffe. Träffade även Sten-Åke och fick lite Kartroskvaller. Även Sofie och Simon var hemma hos mor och far.
God natt på er!

Inga kommentarer: