söndag 13 september 2009

Söndag 13/9

God kväll!
Idag har jag tagit det lugnt. Förmiddagen gick åt till bokföring för Invest samt ett telefonsamtal från lillasyster. Hon försäkrade sig om sängplats när de kommer upp i början av oktober för stundande 50-årsfest.
Tittade på TV-pucken. Trots att jag tyckte att Skåne hade flest målchanser lyckades de inte få in pucken. Det blev istället Stockholm som vann. Det är ju målen som räknas i denna sport.
Var vid kyrkogården när Birgit dök upp med väskor. Hon hade varit på en resa till Funäsdalen. Jag hjälpte henne hem och hämtade posten som jag tagit hand om. Sedan var jag tvungen att lyssna på hennes reserapport. Hon var väldigt stolt över att vara bland de sex av 42 som hade gjort den längsta vandringen med största höjdskillnaden.
Nu skall jag titta på lite TV innan jag packar träningsväskan för morgondagen.
God natt på er!

Inga kommentarer: