måndag 28 september 2009

Måndag 28/9

Thomas nyinköpta motorcykel.
God kväll!
Idag började vi gympan redan 6.45. Detta berodde på att Carola, vår ledare, inte hade fått någon på jobbet att byta arbetstid med och att hon därför måste avvika lite tidigare. Trots det var vi nio tappra.
När jag kom hem var det fint väder för tork och därför körde jag en tvättmaskin. Det blir lite oftare nu när man tränar för fullt ett par dagar i veckan.
Jag hade börjat arbeta med röjsågen, när jag fick besök. Det var Kent, som håller på att köpa ett litet företag. Han ville ha hjälp med att gå igenom budget och andra uppgifter innan han skulle besöka banken. Eftersom jag en gång i tiden satt med i Wermlandsbankens styrelse finns ju lite erfarenhet av hur de ser på sådana uppgifter.
Eftersom jag blev fördröjd med jobbet blev det en sen lunch. Åkte förbi hos Susanne, men hon var inte hemma. Hon hade sett att jag lämnat Sten-Åkes lektyr och ringde, men då var jag nästan hemma.
Jag fortsatte med röjningsarbetet och nu har jag gjort tredjedelen av vad jag skall göra på baksidan.
Under kvällen tittade Thomas förbi och visade upp sin nya motorcykel, som han hade fått hem under helgen.
Nu får det bli lite nyheter och jag önskar er en fortsatt god kväll och god natt.

Inga kommentarer: