måndag 21 september 2009

Måndag 21/9

God kväll!
Gjorde rätt som tog in utemöblerna igår. Under natten hade det kommit 13 mm regn.
Gympan gick bra som vanligt. Idag var vi nio tappra grabbar. Inte en enda kvinnlig deltagare infann sig.
När jag kom hem körde jag ca 1,5 timmar med röjsågen innan jag åkte in till Filipstad och åt lunch. Det kommer att vara ungefär liknande dagar ett tag framöver eftersom det gäller att hålla efter gräs och sly när vädret är bra. Det har det varit idag.
Även efter lunchen tog jag ett liknande pass.
Efter nedlagt arbete för dagen åkte jag in till Susanne och Sten-Åke och fick eftermiddagskaffe.
Under kvällen har det varit ishockey på tv, Färjestad mot Skellefteå. Färjestad började bra i första perioden och gjorde tre mål. Tyvärr blev det inte lika bra i fortsättningen, men de lyckades i alla fall vinna med 3-2.
Jag önskar er en fortsatt bra kväll och god natt när det är så dags.

Inga kommentarer: